by Boris Sruk | tra 20, 2019 | Blog
Tko su nove generacije zaposlenika?! Turbulentno okruženje u kojem se poduzeća sve više nalaze zahtijevaju brze odgovore od nositelja ključnih procesa u organizacijama, ali i prilagođavanja na nove generacije radne snage. Izazovi koji se javljaju jesu definirani u...
by Boris Sruk | tra 1, 2019 | Blog
Svaki veliki problem uzrokovan unutarnjim ili vanjskim faktorima, a koji se ne rješava, može dovesti do krize u poduzeću. Veličina problema i veličina krize uvjetovana je našom sposobnošću da se s time suočimo. Poznato je da: „Za nesposobne ljude svaki je problem...
by Boris Sruk | ožu 21, 2019 | Blog
Što je to kognicija? Kognicija, kognitivni pristup, pa tako i odlučivanje, kao jedan od elemenata, ima subjektivistički karakter, bilo da je promatramo kao jedinstvenu ili u društvenom kontekstu. Tome svjedoči i dominantan metodološki pristup istraživanju u području...
by Boris Sruk | ožu 8, 2019 | Blog
JESTE LI DOVOLJNO JAKI DA IZDRŽITE? Konkurentska snaga poduzeća izrasta iz vrijednosti koju je poduzeće sposobno stvoriti za svoje potrošače (kupce), a koja nadilazi troškove njezina kreiranja.(M. E. Porter) Današnji trendovi globalizacije i sve veća konkurencija,...
by Boris Sruk | ožu 4, 2019 | Blog
Kada vlasnici ili menadžment krenu razmišljati o promjenama ili aktivnostima za poboljšanje poslovanja – znači da ih je nešto “razdrmalo” ili “trulo zahvatilo”. A boje se izgovoriti ono što im treba – restrukturiranje. Vrlo često se...
by Boris Sruk | velj 23, 2019 | Blog
Zašto je bitno (re)strukturirati se? Bez obzira prema kojoj vrsti rasta je poduzeće orijentirano, realno je za očekivati da će to poduzeće ostvariti buduće ekonomske koristi. Rasti se mora. Ukoliko se poduzeće nađe u financijskim (ali i strateškim) poteškoćama, njegov...
by Boris Sruk | velj 17, 2019 | Blog
O značenju mjerenja izvozne performanse poduzeća ne treba dvojiti. Menadžerima se daju smjernice, kako bi definirali strategije rasta i to u obliku mogućnosti snižavanja troškova proizvodnje te ovisnosti o domaćem tržištu. Tržišna orijentiranost malih i srednjih...
by Boris Sruk | velj 10, 2019 | Blog
Ideja o osnivanju poduzeća za savjetovanje nastala je u ljeto 2017. godine, kako to obično biva, na kavi s prijateljima. Tri partnera odlučila su uložiti svoje znanje i vještine u zajednički poslovni pothvat. Tako je nastala ARGUS grupa. Poduzetništvo u Hrvatskoj jest...